piątek, 20 lipca 2012

Recenzja CelluOFF

No to przyszła pora na pierwszą recenzję ;)


Jakiś czas temu na Facebooku można było otrzymać darmową próbkę CelluOFF.  Dostałam ją bardzo szybko i byłam zaskoczona, że przysłali aż 10 kapsułek (Kuracja 10-dniowa). Byłam sceptycznie nastawiona do tych tabletek, ponieważ nie wierzę w takie "cuda". Jednak po 10 dniach stosowania, pobiegłam do apteki po następne opakowanie. Po dwóch miesiącach kuracji CelluOFF zauważyłam, że moja skóra staje się jędrniejsza, ładniejsza i w końcu pozbyłam się cellulitu! Oczywiście nie całkowicie, ponieważ pełna kuracja trwa 3 miesiące i właśnie ją kończę. Jest coraz lepiej, moja skóra jest coraz gładsza, jędrniejsza - po prostu ładniejsza a na dodatek - CelluOFF sprawiło, że ubyło mi kilka cm w udach. Cieszę się, że akurat w okresie letnim udało mi się skończyć kurację, ponieważ teraz mogę pokazać swoje nogi, które dzięki CelluOFF są w świetnym stanie.


Oto zdjęcie próbki:




0 Napisz coś ;):

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)