czwartek, 23 sierpnia 2012

1000 odwiedzin!

Serdecznie wam dziękuję za ponad 1000 odwiedzin! Mam nadzieję, że będziecie mnie równie często odwiedzać jak do tej pory! Musimy dobić do 2000 ;) I mam nadzieję, że w komentarzach będziecie co mam zmienić, czy ulepszyć w moim blogu :) Bardzo mi zależy na waszych opiniach. A jeśli ktoś z was testował ostatnio coś, lub kupił coś z czego był zadowolony lub też nie - to zapraszam do wysyłania opinii o produktach (jakich tylko chcecie ;)) wraz ze zdjęciami na mojego maila olciakika1993@wp.pl a zostanie ona opublikowana w moim blogu. Dziękuję wam i zapraszam do pisania komentarzy i maili!!!!


0 Napisz coś ;):

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)