piątek, 24 sierpnia 2012

Opinia: Kakaowe masło do ciała DAX

Witajcie czytelnicy. Parę dni temu zakupiłam w promocyjnej cenie kakaowe masło do ciała Perfecta SPA z firmy DAX. Kupiłam go głównie ze względu na to, że bardzo ładnie pachniał nawet przez folię zakrywającą sam krem :) Kiedy już otworzyłam go w domu, miałam ochotę go zjeść. Krem jest bardzo puszysty, ma lekką konsystencję i bardzo łatwo rozprowadza się na skórze. Krem zawiera masło kakaowe, które nawilża, przedłuża opaleniznę i regeneruje naskórek. Karmel - Pogłębia naturalny odcień karnacji. Koenzym Q10 i lecytyna sojowa - dotlenia i uelastycznia skórę. Dodatkowo kakaowy zapach poprawia nastrój i dodaje energii. Krem kupiłam w promocyjnej cenie 9,99 a normalnie kosztuje około 12,99. Zdecydowanie polecam to masło do ciała, bo już po kilku dniach moja skóra jest jędrniejsza, nawilżona i o wiele ładniej wygląda. Polecam! ;)




1 Napisz coś ;):

kinga bajcar pisze...

ja mam taki sam licznik odwiedzin, tzn na tym samym polega:)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)