środa, 29 sierpnia 2012

Pierwszy dzień testów

Dziś pierwszy dzień testowania :) Już na wstępie smoczkom daję oooogromnego plusa. W odróżnieniu od smoczków, które kupowałam wcześniej, już po niecałych pięciu minutach wyparzania całkowicie straciły zapach silikonu. Mój synek już od samego początku je uwielbia :)



Co do łyżeczek - producent ostrzega, żeby nie używać ich powyżej 40 stopni Celsjusza gdyż mogą się zniszczyć. Jednak ja stwierdziłam, że testy to w końcu testy i muszę sprawdzić każdą okoliczność :) Ku mojemu zaskoczeniu po pięciominutowym wyparzaniu, łyżeczkom całkowicie nic się nie stało! Zmieniły oczywiście kolor (zrobiły się białe) pod wpływem bardzo wysokiej temperatury, ale po oblaniu ich zimną wodą (oczywiście musiałam też sprawdzić, czy szok termiczny nie zrobi im krzywdy ;)) momentalnie wróciły do normalnego koloru. Również kształt łyżeczek mnie zdziwił, ponieważ są one zakrzywione. Jednak dowiedziałam się, że dziecko jedząc, wkłada łyżeczkę do buzi pod innym kątem niż dorosły dlatego ten kształt bardzo pomaga w nauce samodzielnego jedzenia. Na razie to tyle moich spostrzeżeń :) Miseczka nadal czeka na test. Mam nadzieję, że uda mi się ją sprawdzić przy dzisiejszym obiedzie :) Czekam również na Wasze opinie, w komentarzach tutaj lub na mojego maila (olciakika1993@wp.pl)!

Na koniec jeszcze fotki łyżeczek przed i po wyparzeniu :) Miłego dnia!





4 Napisz coś ;):

miraga pisze...

Ja też lubię produkty MAM.
Obserwuję i zapraszam do mnie, również na konkurs.

Anja pisze...

ja jestem w trakcie kompletowania wyprawki:)chciałabym zostac testerką produktów MAM tylko nie wiem jak to zrobic :)

kinga bajcar pisze...

bardzo lubie produkty MAM.sa REWELACYJNE:)

Olga Małek pisze...

Anja napisz mi maila na olciakika1993@wp.pl to napisze Ci jak to zrobic :-)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)