czwartek, 9 sierpnia 2012

Produkt do testu - FA SPORT DOUBLE POWER 72H (150 ml)

Hej! :) Jak tam wasze skrzynki pocztowe? Ja wczoraj dostałam wygraną w konkursie Hippa (BIO Quiz). Niestety nie mam zdjęć, ale otrzymałam Maskotkę słonia Hippolita, dwie osłonki na okno samochodowe również z Hippolitem, wafelki ryżowe o smaku jagodowym dwie ulotki informacyjne i duży soczek :) A dziś otrzymałam do testowania Antyperspirant FA SPORT DOUBLE POWER 72H (150 ml). Po przetestowaniu oczywiście napiszę opinię ;) Pozdrawiam i czekam na informacje co wy dostaliście :P Dodatkowo, jeśli na mojego maila olciakika1993@wp.pl prześlecie opinię jakiegoś produktu, opublikuję go na swoim blogu. Czekam na maile! ;)


0 Napisz coś ;):

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)