wtorek, 14 sierpnia 2012

Współpraca z firmą MAM

Witajcie czytelnicy! Właśnie zaczynam współpracę z firmą produkującą akcesoria dla dzieci - MAM. Od tej pory będę tutaj opiniować także ich produkty. Myślę, że przekonam siebie i was, że ta firma jest świetna.

Dodatkowo klikając na banner u góry strony, otrzymacie 20% zniżki w sklepie MAM.

A teraz kilka wiadomości o marce MAM:


W połowie lat siedemdziesiątych rodzice kupujący akcesoria dla swoich pociech stawali przed trudnym problemem – czy wybrać atrakcyjny design, czy może medycznie przetestowaną funkcjonalność produktu. Obie cechy wydawały się równie istotne, lecz dostępne na rynku produkty nie były w stanie ich połączyć.
Przełom rozpoczął się w 1976 roku od pomysłu Petera Rohriga, który zestawił ciekawy design z optymalną funkcjonalnością i medyczną wiedzą. Wraz z zespołem naukowców, pediatrów oraz projektantów, austriacki inżynier plastyczny wykreował pierwszy smoczek MAM. Wyznaczył tym samym nowe standardy w dziedzinie wzornictwa i funkcjonalności produktów dziecięcych.
Obecnie około 40 milionów produktów MAM jest sprzedawanych w ponad 30 krajach, na wszystkich kontynentach świata. MAM posiada 8 filii w Europie, USA i Ameryce Południowej, a także jest liderem rynkowym w dziedzinie smoczków dziecięcych w USA i wielu krajach europejskich.
Dobre wzornictwo i funkcjonalność wyznaczająca standardy oraz innowacyjność techniczna sprawiają, że MAM jest rozpoznawany wśród światowych ekspertów. Ostatnim osiągnięciem MAM było uzyskanie prestiżowej, brytyjskiej nagrody za doskonałość „Mother & Baby Award for Excellence”. Model smoczka MAM Air zdobył austriacką nagrodę „Adolf Loos State Prize for Design” za wzornictwo. Dyrektor Generalny (CEO) Peter Rohrig podkreślił wagę tych nagród mówiąc: „Czujemy się ogromnie uhonorowani tymi nagrodami. Satysfakcja rodziców i dzieci – Klientów MAM – jest bowiem dla nas najważniejsza”.

Wyróżnienia i nagrody:


Złoty medal II Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka "Czas Dziecka"

MAM Perfect 0-6 miesiąca

Smoczek MAM Perfect 0-6 miesiąca został uhonorowany nagrodą „Złoty Medal targów Czas Dziecka”.
2-3 kwietnia 2011 roku w Kielcach odbyły się międzynarodowe targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka "Czas Dziecka". Imprezie towarzyszyły liczne atrakcje dla rodziców i dzieci, wśród których nie zabrakło warsztatów edukacyjnych, prelekcji, pokazów, czy konsultacji ze specjalistami.
Na targach producenci związani z branżą dziecięcą prezentowali swoje produkty oraz walczyli o główne nagrody targów – medale „Targów Kielce Czas Dziecka”.
Jury konkursu dokonując wyboru zwycięskiego produktu wzięło pod uwagę następujące kryteria:
  • trafność oferty uwzględniającej aktualne zapotrzebowanie (popyt) oraz dostępność na rynku
  • poziom techniczny rozwiązania, trwałość, niezawodność, bezpieczeństwo, wysoka estetyka
  • inne cechy: nowatorstwo, możliwość wielokrotnego wykorzystania w procesie dydaktycznym, zastosowanie polskiej myśli technicznej itp.
  • informacja o zdobytych dotychczas znakach jakości, certyfikatach oraz wyróżnieniach



Diament Brzuszka i Maluszka dla butelki

MAM Anti-Colic

Butelka antykolkowa MAM Anti-Colic została uhonorowana nagrodą „Diament Brzuszka i Maluszka” w kategorii Maluszek – Bezpieczeństwo i Innowacyjność podczas inauguracji pierwszych targów rodzinnych „Brzuszek i Maluszek” w Gdańsku.
15-16 maja 2010 w Gdańsku w Hali Widowiskowo-Sportowej AWFiS odbyły się targi rodzinne „Brzuszek i Maluszek”. Imprezie towarzyszyły liczne atrakcje dla rodziców i dzieci, wśród których nie zabrakło warsztatów edukacyjnych, prelekcji, pokazów, czy konsultacji ze specjalistami.
Na targach producenci związani z branżą dziecięcą prezentowali swoje produkty oraz walczyli o główne nagrody targów – statuetki „Diament Brzuszka i Maluszka” (w 2 kategoriach: Brzuszek, Maluszek). W każdej kategorii decyzją jury przyznano jedną nagrodę. W konkursie dla wystawców butelka antykolkowa Anti-Colic firmy MAM została uhonorowana nagrodą „Diament Brzuszka i Maluszka” w kategorii Maluszek – Bezpieczeństwo i Innowacyjność, którą wręczono podczas pierwszego dnia targów (15 maja).
Jury konkursu (organizator, lekarz pediatra, fizjoterapeuta, położna) dokonując wyboru zwycięskiego produktu wzięło pod uwagę następujące kryteria:
  • bezpieczeństwo produktu,
  • innowacyjność,
  • dostosowanie produktu pod względem formy i treści do wieku dziecka dla którego jest on przeznaczony,
  • wykonanie oraz estetyka produktu,
  • pozytywny wpływ produktu na rozwój poznawczy, społeczny i emocjonalny dziecka,
  • kształtowanie wrażliwości estetycznej dziecka.





0 Napisz coś ;):

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)