piątek, 28 września 2012

19 lat minęło jak jeden dzień...

Dziękuję bardzo dziewczyny, wszystkie dane zwycięzców już i mam i bransoletki zostaną wysłane w poniedziałek :) A teraz wam trochę posmucę. Kilka dni temu skończyłam 19 lat, mam cudownego siedmiomiesięcznego synka, fajne mieszkanie i kochającego narzeczonego. A jednak czegoś mi tam w środku brakuje. Nie wiem czego, nie wiem gdzie. Ma ktoś z was tak samo? W sumie to prowadzenie tego bloga trochę tą pustkę wypełnia, ale to tylko malutka kropelka w morzu tej pustki. I znikąd pocieszenia :(

2 Napisz coś ;):

miraga pisze...

Hej. Jesteś jeszcze młodziutka i wszystko przed Tobą. Może to ne pustka, tylko ciekawość co będzie w przyszłosci. :)

Natalia pisze...

Mam taka samo... Niby wszystko mam... No prawie wszystko ;) Ale czegoś mi brakuje. Jakbym stała obok i patrzyła na swoje życie...

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)