niedziela, 23 września 2012

ACNE MASK - NOVACLEAR

Witajcie! Przez kilka ostatnich dni testowałam maseczkę do twarzy ACNE MASK firmy NOVACLEAR.

Niestety ma ona datę ważności tylko do listopada, ale w sumie to nie tak źle ;)
Może niedługo pojawi się recenzja innego produktu - podobno firma jest bardzo profesjonalna i już wysyła do testerów nowe produkty z dłuższą datą ważności - ale kto jakie dostanie, tego nie wie nikt :)

 Muszę powiedzieć, że maseczka jest naprawdę fajna. Mimo, że nie mam cery ani tłustej, ani trądzikowej, na mojej normalnej cerze także zauważyłam zmiany. Producent poleca umycie twarzy ACNE CLEANSER przed nałożeniem maseczki, a także przy jej zmywaniu, a potem posmarowanie skóry kremem ACNE CREAM. Ja jednak nie miałam dostępu do dwóch pozostałych kosmetyków i byłam zmuszona zmywać maseczkę zwykłą wodą z mydłem :) 


Przed nałożeniem maseczki, trzeba energicznie wstrząsnąć tubą, aby wszystkie składniki się dokładnie wymieszały. Maseczka bardzo łatwo rozprowadza się na skórze i już po chwili czuć jak skóra "ściąga się" i delikatnie wysusza. Po 10 minutach maseczkę należy zmyć (najlepiej zrobić to ACNE CLEANSER dla uzyskania lepszego efektu) i posmarować skórę kremem (też najlepiej z linni ACNE). Jak już wspominałam, moja cera jest normalna, jednak zauważyłam zmiany już po kilku dniach używania produktu. Skóra jest ładniejsza, elastyczniejsza i niezwykle świeżo wygląda.

Tak wygląda maseczka przed i po rozsmarowaniu na skórze:



ACNE MASK daje naprawdę zadowalające efekty. W najbliższym czasie planuję zaopatrzyć się w resztę kosmetyków z tej serii, czyli ACNE CLEANSER, ACNE CREAM i ACNE SPOT. Myślę, że jeśli na mojej skórze maseczka dała takie efekty, to tym bardziej przy cerze tłustej i trądzikowej każdy zauważy bardzo duże zmiany :) Polecam i dziękuję firmie NOVACLEAR za możliwość przetestowania tego produktu!

( Przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety robione były telefonem :(( Brak aparatu boli :( )

0 Napisz coś ;):

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)