niedziela, 23 września 2012

Jaki telefon...?

Cześć wszystkim! Tym razem coś z zupełnie innej beczki... ;) A konkretnie, to szukam telefonu i chciałabym żebyście doradzili mi jaki wybrać. Chodzi mi o telefon w mixie - sieć obojętna, cena - jak najtaniej ;) Jedyne co jest dla mnie ważne, to ma mieć bardzo, bardzo zajebisty aparat ;D Nic więcej mi nie jest potrzebne. Musi robić dobre zdjęcia zarówno w pomieszczeniach jak i na dworze. Błagam, doradźcie mi jakiś model!!! Producent też oczywiście nieważny... Aaaaa!!!!! ^^


2 Napisz coś ;):

Anonimowy pisze...

Polecam Nokia N8 - aparat 12 MPx

Anonimowy pisze...

wildfire s
nokia e52

w tym przedziale cenowym miazdza.

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)