wtorek, 25 września 2012

Koniec jest bliski...

Witam :) Uprzejmie informuję, że zgłoszenia konkursowe przyjmuję jeszcze tylko dziś do godziny 23,59 :) Spieszcie się!!!

6 Napisz coś ;):

Anonimowy pisze...

duzo uczestniczek?

Olga Małek pisze...

Niestety nie, ale i tak mam mały problem z wyborem ;) Mam nadzieję, że już jutro uda mi się ogłosić zwycięzców :)

Anonimowy pisze...

Aha no ok :) to jutro czekamy na wyniki. A ile osob bralo udzial? Ja polecialam kolezanka ale nie wiem czy zajrzaly

Olga Małek pisze...

Dziękuję bardzo za polecenie :) Zgłoszeń było niestety tylko 6 ale i tak mam problem z wyborem ;)

Anonimowy pisze...

Ja się zgłosiłam i jestem z tego dumna.
Powodzenia przy wyborze.
I.

Anonimowy pisze...

o ktorej wyniki?

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)