środa, 5 września 2012

Konkurs

Witam Was serdecznie! Tak od wczoraj siedzę i myślę... i wymyśliłam konkurs! :) Co wy na to? Napiszcie, czy bylibyście zainteresowani takim małym konkursem, to po południu podam resztę szczegółów ;) Konkurs oczywiście z drobnymi nagrodami rzeczowymi :) Jeśli chociaż kilka osób będzie zainteresowanych, to konkurs rozpocznę już dzisiaj :) Zapraszam do pisania komentarzy!

3 Napisz coś ;):

Anonimowy pisze...

Oczywiście . Oglądam twój blog od początków.

Olga Małek pisze...

Dziękuję :) Bardzo mi jest miło :)

sylucha181 pisze...

tak tak prosze o konkurs fajnie ze do mnie napisalas bo dzieki temu ja poznalam ciebie i twoj blog (no moze ciebie jeszcze nie ale mam nadzieje ze sie poznamy)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)