piątek, 7 września 2012

KONKURS!!!

Witam Was :) W końcu przyszedł czas na konkurs :) Bardzo długo myślałam, co mogę wymyślić na ten pierwszy raz ;) I udało mi się coś takiego:

Długo się zastanawiałam, czy wolelibyście konkurs fotograficzny, czy opisowy. Więc mam coś i dla jednych i dla drugich :) Zadanie konkursowe jest bardzo proste. Na mój adres olciakika1993@wp.pl wysyłajcie zdjęcia, lub opisy waszych ulubionych stylizacji i dodatków (Temat maila: Konkurs). Nagrody jak na pierwszy konkurs są symboliczne, ale jeśli zobaczę zainteresowanie, przy następnym konkursie nagrody będą cenniejsze ;)) Spośród trzech najlepszych zdjęć i/lub opisów, rozlosuję po jednej bransoletce. A wyglądają one tak:





Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału! :)

2 Napisz coś ;):

Anonimowy pisze...

Przepraszam, ale jak już wysłałam jedno zdjęcie do konkursu to czy mogę wysłać jeszcze jedno?

Olga Małek pisze...

Możesz :)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)