środa, 19 września 2012

Próbeczki, próbeczki

Dzień dobry wszystkim :) Dwa dni temu listonosz przyniósł mi aż trzy koperty! A jak wasze skrzynki? Uginają się pod nadmiarem listów? ;) Ostatnio nie miałam czasu pisać, za co bardzo Was przepraszam, bo akurat się przeprowadzałam, a wiecie jak to jest przy pakowaniu i tak dalej :) Ale dzisiaj mam urodziny, więc zrobiłam sobie wolne :) A co do przesyłek - otrzymałam próbkę mleczka CIF, ACNE MASK - maseczka do cery tłustej i trądzikowej (opinia już wkrótce) ;) od firmy NOVACLEAR i katalog wycieczek do Azji (piękny). Narazie nie miałam czasu, żeby zrobić zdjęcia, ale jak tylko wszystko do końca ogarnę, to obiecuję, że od razu pojawią się na blogu :)) Pozdrawiam wszystkich!!!

0 Napisz coś ;):

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)