sobota, 8 września 2012

SYNERGEN Deo Spray - ROSSMANN i możliwość testowania produktów PERFECTA

Hej, hej! ;) Jak tam u was po wakacjach? Ja dzisiaj zaopatrzyłam się w nowy antyperspirant w sprayu :) Nazywa się SYNERGEN i kupiłam go w Rossmannie za bodajże 7 złotych. Ktoś z Was go może posiada? Jak dla mnie zapach jest cudowny, ale czy działa, to się dopiero przekonamy ;) Poza tym, firma PERFECTA szuka blogerów - testerów dla swoich produktów. Zgłaszać można się TUTAJ.

Fotka antyperspirantu


Zobaczymy, jak się sprawdzi ;) A jakich antyperspirantów Wy używacie i jakie uważacie za Hity, a jakie za Kity? Podzielcie się ze mną swoimi opiniami :)

I oczywiście nadal zapraszam do konkursu! ;)

5 Napisz coś ;):

sylucha181 pisze...

hej kochana ja juz tam wchodzialam ale nie wiem jak mam zrobic print screen moich statystyk bloga pomoz mi:))))))))))))))

sylucha181 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Rincewind99 pisze...

Ja używam kulki z Nivei, bardzo dobrze się sprawdza :) Co do tego testowania Perfecty to nie wiem jakie trzeba miec te statystyki, chyba mam jeszcze za małe więc na razie się nie zgłaszam...
Jeśli masz ochotę zapraszam do siebie na rozdanie :)

Linde Lou pisze...

Ja mam cały czas z adidasa świeży trawiasty i jestem bardzo zadowolona :D

http://linde-lo.blogspot.com/ - moda w moim stylu :)
Obserwujemy?

Dorothxy pisze...

również mam ten spray i jestem pozytywnie zaskoczona działaniem, ja kupiłam w promo za 2,99, za tę cenę jest świetny :)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)