czwartek, 6 września 2012

Test konsumencki Novaclear i wakacje z MAM :)

Witam serdecznie! Wczoraj otrzymałam wiadomość, że zostałam wytypowana do testu konsumenckiego produktów Novaclear. Informacje o ich produktach znajdziecie TUTAJ. Niebawem dostanę produkty pocztą i oczywiście podzielę się z wami opinią o nich :)

A jak minęły Wam wakacje? Ja prawie całe spędziłam w domu, z wyjątkiem kilku dni, w które byłam nad jeziorem z narzeczonym, synkiem, i jego ukochanym smoczkiem MAM, który jest niezastąpiony wszędzie :) Pozdrawiam wszystkich i nadal czekam na odpowiedzi, czy jesteście zainteresowani konkursem!

Mój synuś ze swoim ukochanym smoczkiem :)


5 Napisz coś ;):

sylucha181 pisze...

bozeeeeeeeeeeeee jakie słodki uwielbiam dzieciaczki takie:)))) chyba ci go porwie:))))

dzieki za komentarz dodaje do obserwowanych

powiedz mi oni sami z tej wirmy odezwali sie do ciebie????

sylucha181 pisze...

dzieki napisalam do nich na maila i zobaczymy czy odpiszą:))))

sylucha181 pisze...

kurcze niestety nie zalapalam sie bo do 31 sierpnia zbierali oferty blogów:((((((co za pech

Mandarynkowa Mama pisze...

Mamy tego samego smoka ale Anti go jeszcze nie chce woli mniejszy rozmiar ciumkać:)

Let it sparkle.... pisze...

Ale masz ślicznego synusia :)

Oczywiście zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)