wtorek, 11 września 2012

VIP Club Black Energy

Jeśli chcecie dołączyć do klubu Black Energy, to zapraszam  >>>TUTAJ<<<

Ja właśnie wczoraj dostałam swoją VIP kartę razem z super gadżetami! :)
Naprawdę polecam, można próbować ich nowości :)

To moje gadżety:

Koszulka, karta VIP, Kalendarz i puszka nowego Black'a SEXENERGY (Bardzo smaczny drink ;))









Nadal zapraszam na konkurs, ponieważ dostałam na razie jedno zgłoszenie, a chyba nie chcecie żeby wszystkie trzy bransoletki trafiły do jednej osoby? ;) Pozdrawiam!


5 Napisz coś ;):

sylucha181 pisze...

hej placi sie cos za ta karte?

Olga Małek pisze...

Nie, wszystko jest całkowicie za darmo :)

sylucha181 pisze...

eh wyswietlilo mi sie ze limit kart zostal wyczerpany:(((((nie zalapie sie na koszulke dla mojego chlopaka

sylucha181 pisze...

wzielam udzial w konkursie:)))

Anonimowy pisze...

Nie zdążyłam załapać się na karte VIP ale trudno się mówi.
Ja również wziełam udział w konkursie.

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)