poniedziałek, 3 września 2012

Wyjazd MAMy z synkiem ;)

Witajcie! Wreszcie nadszedł czas, kiedy udało mi się sprawdzić miseczkę od firmy MAM :) Wyjechaliśmy z synkiem na jeden dzień. Mimo, że miseczka nie jest mała, to zajmuje bardzo mało miejsca, co podczas wyjazdów jest bardzo ważne. Miska bardzo ładnie przykleja się do powierzchni lakierowanych, niestety w moim przypadku na zwykłej, drewnianej ławce nie zdała egzaminu. Na szczęście w rękach też wygodnie się ją trzyma :) Synek nie zjadł całego obiadku (co normalnie mu się nie zdarza) ale widocznie postanowił mi pomóc w testowaniu ;) Zamknęłam miseczkę pokrywką, która swoją drogą jest bardzo szczelna i wróciliśmy do domu. Otwierając torbę byłam przerażona, bo bałam się, że zupka się wylała i cała torba będzie do prania. A tu niespodzianka! Obiadek w całości znajdował się w misce, choć ta w drodze przewróciła się do góry nogami ^^  Synuś oczywiście jak zwykle musiał swoją łyżeczkę trzymać w rączce i to co MAMusia mu włożyła jedną łyżeczką do buzi, to zaraz było wyjmowane drugą :) Jedno tylko co mnie zdziwiło (ucieszyło) to to, że bez problemu trafiał nią do buźki. Wyjazd uważam za bardzo udany! Oby takich więcej ;)


Po miseczkę zapraszam na http://sklep.mambaby.pl/ :)

1 Napisz coś ;):

miraga pisze...

Miseczka super, też taką mamy i córcia może w domku jeść sama.

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)