czwartek, 27 września 2012

Wyniki :)

Witam serdecznie moich kochanych czytelników! Ja już znam wyniki konkursu. Wybór nie był prosty mimo, że nie było zbyt wiele zgłoszeń. Osoby, którym tym razem nie udało się wygrać zapraszam już wkrótce na następny konkurs :) Laureaci konkursu to (podaję nazwami z maili):

- wiktoria1998
- sylucha22
- klaudiusia12

(Bransoletki zostaną wysłane losowo - nie ma możliwości wyboru ;))

Serdecznie gratuluję :) I proszę te osoby o przesłanie mi adresów do wysyłki na maila olciakika1993@wp.pl z tematem "Dane". Bransoletki zostaną wysłane najpóźniej w poniedziałek :) Pozdrawiam!

Już niedługo zapraszam na kolejny konkurs :) Mam nadzieję, że uda mi się dla was uzyskać bardziej wartościowe nagrody  :)



3 Napisz coś ;):

miraga pisze...

Gratulacje.

Blogowiczka przetestuje pisze...

Dziękuję Bardzo . :)

sylucha181 pisze...

hurrrrrrrraaaaaaaa!!! juz pisze wszystko

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)