poniedziałek, 22 października 2012

Czekam i czekam...

Witam wszystkich! Jak czujecie się po weekendzie? Ja troszkę zmęczona, ale również i szczęśliwa ponieważ czekam aż na trzy przesyłki :) Pierwsza z nich to peeling do ciała, który dostanę do przetestowania od firmy JOANNA, druga to krem na rozstępy i krem do stóp od KOSMELAND.PL, a trzecia to zamówienie ze sklepu NATURICA.PL (musiałam zamówic sobię tą maseczkę BingoSpa, którą testowałam bo jest naprawdę niesamowita!) znalazłam też w ich sklepie kolagen do mycia i pielęgnacji włosów również firmy BingoSpa. Mam nadzieję, że się sprawdzi i będę mogła pochwalić się z Wami dobrą opinią :)

Oto, co producent pisze na stronie sklepu o tym kolagenie:

"Preparat kolagenowy BingoSpa z biokompleksem ziołowym przeznaczony do mycia i pielęgnacji włosów normalnych i zniszczonych, z tendencją do łojotoku. 
Czysty kolagen BingoSpa intensywnie odżywia i nawilża zniszczone i osłabione włosy, odbudowuje strukturę włosów.
Kombinacja flawonoidów, saponin, kumaryn, glikozydów i soli mineralnych zawartych w biokompleksie zapobiega wypadaniu włosów, wzmacnia na cebulki włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy, likwiduje podrażnienia, reguluje wydzielanie sebum.
Regularne stosowanie Kolagenu do mycia włosów BingoSpa nadaje włosom elastyczność i blask, wzmacnia je, a skórze głowy przywraca naturalną równowagę. Włosy stają podatne na układanie i miękko się układają. I uwodzicielsko pachną."

Za 500ml zapłaciłam 9,70zł więc cena jest naprawdę niziutka. Jeśli się sprawdzi, to będzie moim numerem 1 ;)

A wygląda on tak:


Czekam z niecierpliwością na moje przesyłki i również na Was, bo jak już pewnie zauważyliście po prawej stronie bloga znajduje się shoutbox (taki mini czat ;)), na którym bardzo chętnie z Wami porozmawiam :) Zapraszam do rejestracji i pozdrawiam wszystkich!!

3 Napisz coś ;):

Aleksja Z pisze...

Jak się sprawdzi to też kupię:) Cena jest bardzo fajna. Ciekawe jak skład.

Red Lipstick pisze...

Skład jest u mnie dostępny :)

Uwielbiam ten produkt!

Marta Figluje pisze...

Muszę się koniecznie zabrać za to BingoSPA, już jestem skuszona...

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)