wtorek, 2 października 2012

Hej, hej, hej. Przepraszam Was, że ostatnio was zaniedbałam, ale niestety mój synek jest chory i nie mam za dużo czasu :( Dziewczyny, które wygrały w konkursie bardzo przepraszam, ale dopiero dziś wasze bransoletki zostały wysłane ze względu na brak czasu. Mam nadzieję, że szybko dotrą :) A tak poza tym, otrzymałam do testów żel punktowy od firmy NOVACLEAR, która trochę skopała produkty do pierwszych testów (miały krótką datę ważności) i już niedługo pojawi się jego recenzja! Otrzymałam także spinacze do skarpetek O-ring, które też specjalnie dla Was przetestuję :) Czekam jeszcze na moją "Paczkę ze smakiem", która mam nadzieję już niedługo pojawi się w moim paczkomacie :) Pozdrawiam!!

2 Napisz coś ;):

Anonimowy pisze...

dziekuje za bransoletke. Dostalam taka jaka chcialam.

Olga Małek pisze...

Bardzo się cieszę :)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)