piątek, 26 października 2012

MASECZKOWY TAG!!



Jako, że "Październik miesiącem maseczek" a tylko ja zostaje w tyle w tym temacie, zapraszam Was na mój pierwszy własny TAG :)


ZASADY TAGU:

1. Umieść baner w swojej notce, w której odpowiesz na TAG
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady TAGu
3. Odpowiedz na pytania
4. Zaproś conajmniej 6 innych blogerek

Jako pierwsza, taguję wszystkich moich czytelników :)

A oto pytania:

1. JAK DŁUGO STOSUJESZ MASECZKI?

Od około roku.

2. JAKICH MASECZEK UŻYWASZ NAJCZĘŚCIEJ? (OCZYSZCZAJĄCYCH, NAWILŻAJĄCYCH, ODŻYWCZYCH, NAPINAJĄCYCH?)

Oczyszczających :)

3. ILE RAZY W TYGODNIU STOSUJESZ MASECZKĘ?

Maseczkę stosuję dwa razy dziennie.

4. TWOJA CERA WYMAGA STOSOWANIA MASECZKI, CZY ROBISZ TO BY SIĘ ODPRĘŻYĆ CZY CHWILĘ ODPOCZĄĆ?

Zdecydowanie robię to tylko po to, żeby się odprężyć. Ale moja skóra robi się przy okazji ładniejsza.

5. Z JAKICH FIRM NAJCZĘŚCIEJ MASECZEK UŻYWASZ?

W tej chwili tylko BingoSpa.

6. MASECZKI CZĘŚCIEJ KUPUJESZ, CZY DOSTAJESZ NA PRZYKŁAD OD RODZINY, PRZYJACIÓŁ, ALBO DO TESTÓW?

Kupuję

7. CZY ROBIŁAŚ KIEDYŚ SWOJĄ, TAK ZWANĄ "DOMOWEJ ROBOTY" MASECZKĘ?

Kiedyś próbowałam, ale nie wyszło ;)

8. JAK OKREŚLIŁABYŚ WYGLĄD SWOJEJ CERY?

Moja cera jest normalna, bez wyprysków, przebarwień. Bezproblemowa :)

9. UŻYWASZ JEDNEJ, SPRAWDZONEJ MASECZKI CZY PRÓBUJESZ WIELE RÓŻNYCH ŻEBY ZNALEŹĆ TĄ, KTÓRA NAPRAWDĘ BĘDZIE CI PASOWAĆ?

Jak na razie używam tylko jednej, ale przymierzam się już do zakupu następnej. Myślę, że teraz będę większą uwagę zwracać na pielęgnację twarzy.

10. WOLISZ MASECZKI "ZMYWALNE" CZY RACZEJ TAKIE, KTÓRE PO WYSCHNIĘCIU ZDEJMUJE SIĘ Z TWARZY?

Wolę maseczki zmywalne.

PYTANIE NIEOBOWIĄZKOWE

11. GDYBYŚ MIAŁA OKAZJĘ STWORZYĆ SWOJĄ WŁASNĄ MASECZKĘ DLA DUŻEJ FIRMY KOSMETYCZNEJ, TO JAKA ONA BY BYŁA?

Na pewno byłaby to maseczka zmywalna, poprawiająca elastyczność skóry. Myślę, że stworzyłabym maseczkę błotną, z delikatną nutą zapachową cynamonu lub drzewa sandałowego. Te zapachy bardzo rozluźniają, a głównie o to chodzi w maseczce, żeby być przez chwilę rozluźnionym bo skóra bardzo dużo na tym zyskuje.

NIEŚCIE TAG W ŚWIAT!!!

Oczywiście bardzo chciałabym przeczytać Wasze odpowiedzi, więc możecie mnie powiadomić jak już któraś z Was odpowie na pytania.

2 Napisz coś ;):

anioleek89 pisze...

Dziękuję za oTAGowanie na pewno odpowiem :)

miraga pisze...

No dzięki, może to jakoś ogarnę do końca miesiąca, choć nie wiem :)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)