wtorek, 23 października 2012

Przesyłki od Joanny i Kosmelandu

Witajcie moi drodzy czytelnicy. Chciałam Wam się pochwalić, że wczoraj wieczorem odebrałam przesyłki od firmy Joanna i od Kosmelandu :)


Muszę niestety także ponarzekać trochę na listonosza, ponieważ mimo, że siedziałam cały dzień w domu to znalazłam awizo w skrzynce (mieszkam na czwartym piętrze i nie chciało mu się wejść do góry). Ale na szczęście i tak wychodziłam z domu więc bez problemu przesyłki odebrałam na poczcie.

Ale przejdźmy do zawartości przesyłek. W kopercie od Joanny znalazłam cudownie pachnący peeling myjący do ciała z pomarańczą


A od Kosmelandu otrzymałam krem wzmacniający przeciw rozstępom dla kobiet w ciąży i po porodzie firmy TOŁPA, oraz pielęgnacyjny krem antyperspiracyjny firmy LIRENE


Najbardziej cieszę się na testowanie kremu przeciw rozstępom, ponieważ zmniejsza on także widoczność tych, które już są a niestety po moim prawie pięciokilowym synku mój brzuch wygląda po prostu okropnie...

Na opakowaniu producent radzi, żeby dodatkowo wykonywać peeling, także oba produkty przyszły w idealnym momencie i na pewno od dzisiaj zacznę je już testować.

A może Wy mieliście już okazję próbować tych kosmetyków? Czy którejś z Was przypadły one do gustu? Jeśli tak, to napiszcie o tym w komentarzu. Chętnie się dowiem co o nich sądzicie :) Pozdrawiam!!!

2 Napisz coś ;):

miraga pisze...

no ciekawe paczki.

Anonimowy pisze...

Jak dostałaś te kosmetyki? Co trzeba zrobić?

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)