wtorek, 23 października 2012

Panterka... Za czy przeciw?

A teraz coś z innej beczki... Bardzo intrygują mnie tak zwane "panterki" na włosach, paznokciach i nawet używane w makijażu oczu. Wy jesteście za, czy może przeciw takiemu mocnemu wyrażaniu siebie? Bo niewątpliwie jest to wyrażanie siebie i swojego charakteru w pewien sposób. Mi bardzo spodobało się to zdjęcie


Dziewczyna wygląda świetnie, ale podejrzewam, że gdyby robiła to w zaciszu swojego własnego domu to nie wyszłoby jej to tak dobrze jak w salonie fryzjerskim. Próbowałyście (albo może chcecie spróbować) takiej fryzury?

Znalazłam też bardzo ładne zdjęcia makijażu oczu w stylu "panterki"



Który makijaż podoba Wam się bardziej? A może żaden? Ja zdecydowanie wybieram panią numer 1 ;) Makijaż jest delikatniejszy, bardziej stonowany. Dwójka jest jak dla mnie zbyt krzykliwa? A Wy jak myślicie?

3 Napisz coś ;):

Marta Figluje pisze...

Włosy mi się podobają, ale makijaż zdecydowanie nie. Ale są gusta i guściki i ja wcale nie muszę się znać :)

Anonimowy pisze...

mnie sie podoba drugi makijaz. pierwszy za jasny. a wlosy mi sie wogole nie podobaja

Such! pisze...

włosy - niee! Drugi makijaż fajnie wygląda jednak panterka juz troszkę wymęczona :)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)