czwartek, 25 października 2012

Poszukiwana osoba do testów

Witajcie! Sandra z bloga http://sanderka0222.blogspot.com poszukuje jednej osoby do przetestowania kosmetyków. Oto informacje o akcji pochodzące z bloga Sandry:


"HEJ!
Poszukuje osoby, która nie miała styczności z Firmą Mariza.

Akcja jest typu następującego:

1.) Osoba nie może być już konsultantką Marizy,
2.) Osoba musi mieć blog, na którym opisze kosmetyki, oraz poda linki do mojego bloga Marizy i bloga kosmetycznego,
3.) Osoba musi umieścić informacje na temat tej akcji poszukiwawczej ;) (baner, pasek boczny, notka itp.)
4.) Następnie musi obserwować mojego bloga (nie anonimowo i nie na czas akcji !),
5.) Następnym warunkiem będzie to, iż osoba chętna musi się zapisać za pośrednictwem tej strony do mojej grupy,
6.) I ostatni warunek musisz zostawić komentarz (ściąga na dole) ;)


Uwaga! 
Wszystkie 6 warunków będę sprawdzać - muszą być wszystkie spełnione, nie będzie jednego niestety będziesz mieć mniejsze szanse niż Ci, którzy spełnią wszystkie.

Regulamin:
Akcja poszukiwawcza trwa od 24.10.12 r. do 08.11.12 r. 
Funduje nagrody ja i ja je wysyłam na terenie Polski.
Aby wziąć udział musisz mieć 18 lat. 
Wyniki podam do 5 dni. (Również poinformuje wygraną osobę mailem).
Pozwalam na górne zdjęcie, aby dodać na swojego bloga z informacją przekazująca do mojego posta.
Jeśli się zgłosi mała liczba osób to niestety akcja zostanie zakończona nie powodzeniem. Więc rozpowszechniajcie moją akcję! :) 


Obserwuje jako:
E-mail :
Zapisałam się do klubu : (imię i pierwsza litera nazwiska)
Link do umieszczonej informacji :
Jestem / nie jestem konsultantką (wybrać odpowiednie). 

Kosmetyki do testowania :

1.) Lakier do paznokci ( mała pojemność (5 ml), kolor do wyboru z katalogu nr 11 ze str 46),
2.) Puder w kulkach (tester, do wyboru jeden z trzech kolorów również z katalogu nr 11 ze str 54),
3.) Żel pod prysznic - granat,
4.) Krem do twarzy (tester - wybrany dla Twojej cery),
5.) Krem do rąk. 
+ GRATIS ODE MNIE! 

Dostaniesz 5 kosmetyków i 6 jako niespodzianka! 
Myślę, że warto :)

Zapraszam Was wszystkim do mojej akcji poszukiwawczej ;)"

Ja już się zgłosiłam. Teraz Wasza kolej! ;)


1 Napisz coś ;):

anioleek89 pisze...

Fajna akcja :)

Dziękuję za odwiedziny u mnie, obserwuję :)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)