środa, 24 października 2012

Przesyłka od sklepu naturica.pl

Już jest! Moje zamówienie od sklepu internetowego naturica.pl dotarło do mnie dziś rano.


Moje zamówienie zawierało:

Trzy maseczki błotne do twarzy BingoSpa (recenzję przeczytacie parę postów niżej-naprawdę polecam!)


Kolagen do mycia i pielęgnacji włosów BingoSpa


I dodatkowo w prezencie otrzymałam także próbkę (10ml) kolagenu do ciała również firmy BingoSpa


Jestem bardzo szczęśliwa, że w końcu wypróbuję ten kolagen do włosów!


Dla zainteresowanych, oto składniki kolagenu do włosów:

Aqua, Sodium Laureth-2 Sulphate, Sodium Dodecylbenzenesulfonate, Cocamide DEA,
Sodium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Soluble Collagen, Propylene Glycol, Aqua, Rosmarinus Officinalis Extract, Chamomilla Recutita Extract, Amica Montana Exctract,
Lamium Album Extract, Salvia Officinalis Extract, Nasturtium Officinale Extract,
Arctium Majus Extract, Citrus Medica Limonum Peel Extract, Hedera Helix Extract,
Calendula Officinalis Extract, Tropaeolum Majus Extract, DMDM - Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Lactic Acid,
Hexyl Cinnamin Aldehyde, Parfum

Składniki kolagenu do ciała:

Aqua, Isopropyl Mirystate, Glyceryl Strearate (and) Ceteareth 20 (and)
Cetearyl Alcohol (and) Cetyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Cyclopentasiloxane (and) Cyclohexasiloxane, Cetyl Alcohol, Soluble Collagen, Propylene Glycol, Aloe Extract,
Linum Usitatissimum Seed Extract, Matricaria Extract, Tocopheryl Acetate,
DMDM - Hydantoin, Phenoxyetanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben,
Butylparaben, Isobutylparaben, Parfum


Ja szczerze mówiąc kompletnie się na tym nie znam, ale jeśli komuś to pomoże, to bardzo proszę ;)

2 Napisz coś ;):

Marta Figluje pisze...

Już tłumaczę: otagować, to znaczy wymienić bloga, wskazać w notce i zaprosić do zabawy. Jeśli chcesz przyjmujesz i spełniasz zasady (podajesz kto Cię otagował i wymieniasz swoje typy oraz odpowiadasz na pytania - co tam tag wymaga). To taki łańcuszek, który krąży po blogach :)

Malina Testuje pisze...

skopiuj po prostu zasady tagu z http://testykosmetyczne.blogspot.com/2012/09/tag-pazdziernik-miesiacem-maseczek.html?showComment=1349015665556#c5992433308704699447 i podlinkuj baner (który wrzuciłaś poniżej) do mojego bloga:) To wszystko:)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)