czwartek, 25 października 2012

Przygotowania do rozdania...

Wszędzie tylko konkursy i konkursy, to trochę mi głupio i tez postanowiłam coś dla Was zorganizować :) Jak narazie jestem na etapie kompletowania nagród, potem mogę myśleć co dalej ;)) Uzbierałam już dla Was:

- Blow It Straight - zestaw do prostowania włosów podczas suszenia firmy Got2b


- Odżywkę wzmacniającą do włosów farbowanych - Garnier Fructis


- Masło do ciała firmy The Body Shop (prosto z Londynu ;))


I na razie to na tyle. Biednie, biednie wiem... Ale już niedługo skompletuję cały zestaw ;) Co myślicie o tych nagrodach??



3 Napisz coś ;):

sylucha181 pisze...

co ty nic nie biednie super nagrody...chcialabym je wygrac:)))

miraga pisze...

Masełko mnie zaciekawiło.

Zostałaś u mnie oTagowana, zapraszam:
http://miraga80.blogspot.com/2012/10/tag-moje-blogowe-sekrety.html

Anonimowy pisze...

Świetne .! Akurat mam kręcone włosy i chce mieć proste . :D Próbowałam różnych specyfików i nic nie pomagało . mój blog zapraszam http://przetestujewszystko.bloog.pl/

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)