czwartek, 25 października 2012

TAG: "Moje blogowe sekrety"


ZASADY TAGU:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na TAG
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy
3. Odpowiedz na wszystkie pytania
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek

Tak więc zaczynamy!

Otagowała mnie Miraga (http://miraga80.blogspot.com)

Ja taguję:


A teraz odpowiedzi:

1.Ile czasu prowadzisz blog i jak często publikujesz posty?

Krótko. Dopiero od lipca tego roku, staram się pisać codziennie, czasem nawet kilka postów.

2.Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności? :)

Nie potrafię zliczyć ;) W ciągu dnia potrafię wejść na bloga 10 razy i oczywiście zawsze w pierwszej kolejności :)

3.Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?

Wiedzą, ale nigdy nie podałam im linka :) (Może się wstydzę?)

4.Posty jakiego typu interesują Cię u innych blogerek?

Recenzje, rozdania, kosmetyki, TAGi... W sumie czytam wszystko. Musi mnie tylko zachęcić początek posta.

5.Co zazdrościsz czasem blogerkom?

Zdecydowanie zdjęć. Nie posiadam aparatu, zdjęcia robię telefonem i dlatego nie są takie jak bym chciała. No i oczywiście czytelników i komentarzy bo po to prowadzi się bloga, żeby ktoś go czytał.

6.Czy zdarzyło się Ci kupić kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?

I tak i nie. Zdarzyło się, że kupiłam kosmetyk bo chciałam go przetestować sama dla siebie ale wszystko czego używam po raz pierwszy recenzuję na blogu.

7.Czy pod wpływem blogów urodowych, kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie wydajesz więcej kasy?

Zdecydowanie nie. 

8.Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty

Najczęściej sama je wymyślam. Ale zdarza się, że zobaczę w internecie, na innych blogach, czy w telewizji coś, co mnie zainspiruje.

9.Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga,tak że chciałaś go usunąć?

Tak. Na samym początku, kiedy miałam wrażenie, że tylko ja go odwiedzam ;) Teraz mam WAS!!! ^^ :*

PYTANIE DODATKOWE
10.Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?

Hmmm... Trudno powiedzieć. Każdy pisze o czym chce i nikt nie jest zmuszony do czytania wszystkich blogów. Raz spotkałam się tylko ze strasznie denerwującym przypadkiem gdzie pewna dziewczyna skopiowała dosłownie całą notkę z innego bloga i podpisała ją swoim nickiem. Nienawidzę  kopiowania.

O rany ale się zmęczyłam... Idę spać! ;) Pozdrawiam :)

2 Napisz coś ;):

miraga pisze...

No widzę, że szybko się uporałaś z Tagiem. :)

Malina Testuje pisze...

To jestem otagowana!;) Kurcze będę chyba musiała podejść do tego tematu... może dziś po południu usiądę, ale nie wiem, czy znów w połowienie wymięknę... W każdym razie bardzo dziękuję:)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)