niedziela, 21 października 2012

Zawieszki Orbit - mam pączka!!! :-)

Hej Wam! Co słychać? :-P Jestem dzisiaj szczęśliwa, bo w NETTO w moim mieście znów pojawiły się zawieszki do telefonu z gumą Orbit! U Was też są? Odnowili akcję czy to tylko w NETTO rzucili to co im leży na magazynie? Ja mam już swojego pączusia i mam nadzieję, że tym razem uda mi się zebrać wszystkie (pączek, duża kawa mrożona, mała filiżanka kawy, hot-dog, hamburger, banan, cebula) bo niestety ostatnim razem nie dorwałam ani jednej tak wszystko wykupili :-( Cena też nie jest wysoka bo duża paczka gum z zawieszką kosztuje niecale 3 złote. A może w tej serii są jeszcze inne zawieszki o których nie wiem...? Jeśli tak, to podzielcie się nimi ze mną! :-)

5 Napisz coś ;):

Marta Figluje pisze...

Ale super! Jeszcze nie widziałam takich zawieszek, u mnie to nic nie ma :(

Malina Testuje pisze...

Ale fajnie wyglądają:) Lubie takie gadżeciki!

Anonimowy pisze...

u mnie też są w Piotrze i Pawle
Można zdobyć:
- pączka
- banana
- kawkę
- filiżankę kawy
- kanapkę
- cebulę
ja mam wszystkie !
tylko 6 ich jest
- cebulę

Natalia pisze...

ja mam pączka i banana :D

Anna Lasota pisze...

Tak ja teraz kupiłam kawkę, kanapkę i cebulkę. Zazdroszczę ci bo w naszym TESCO i Carrefourze nie ma pączusiów bo jest najbardziej znany, w piątek jakaś facetka wykupiła pączka.Mmm... szkoda. Aha jak by coś my mamy małe Tesco i Carrefour.

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)