wtorek, 13 listopada 2012

Eyeliner w żelu Wibo

Byłam tak bardzo ciekawa tego eyelinera w żelu firmy WIBO, który kupiłam wczoraj że musiałam go dzisiaj użyć ;) Dzięki temu, że ma bardzo krótki pędzelek eyeliner można bez problemu rozprowadzić. Bardzo ładnie wygląda, ale jest to raczej eyeliner na imprezy ponieważ jest bardzo błyszczący. Efekt jest naprawdę świetny i nawet ktoś kto nigdy takich kosmetyków nie używał, doskonale sobie z nim poradzi. Oto efekty mojej "zabawy":





Kolor trudno określić... Nie jest to czarny, ale taki bardzo ciemny szary. Ślicznie wygląda z ciemnym cieniem ale nie radziłabym używać go z jasnym. Doskonały kosmetyk do makijażu sylwestrowego i chyba sama go wtedy użyję :)

Tak wygląda sam eyeliner:



Wybaczcie mi moje paznokcie, ale niestety przy zmywaniu w takiej temperaturze w której ja zmywam, nie wytrzyma żaden lakier ;) Niebawem mam zamiar wybrać się do kosmetyczki ponieważ bardzo interesuje mnie lakier hybrydowy i bardzo chcę go wypróbować. A co do eyelinera - próbowałam zrobić zdjęcie pędzelka ale nie miałam zbyt wiele czasu i nie wyszło więc pokaże go innym razem :)

DZIĘKUJĘ WAM ZA 10000 ODWIEDZIN! Z TEJ OKAZJI MAM DLA WAS MAŁE ROZDANIE - O KTÓRYM OPOWIEM PÓŹNIEJ ;) KOCHAM WAS! ;*

3 Napisz coś ;):

sylucha181 pisze...

bardzo fajny efekt buziaki

kobiece szufladki pisze...

Ładnie wygląda:)

Marta Figluje pisze...

Super pigmentacja :) Podoba mi się efekt...

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)