sobota, 24 listopada 2012

Gofry

Hej dziewczyny i chłopaki! Jak mija Wam tydzień? :) Wybaczcie, że długo nie pisałam ale jakoś straciłam wenę :( Ale dzisiaj coś na poprawę humoru! Lubicie gofry? Pewnie tak. Ja też! I dlatego dzisiaj polecam zrobienie sobie goferków :) Ja swoimi pochwalę Wam się niedługo - za chwilę idę je robić ;) A Wy też może zrobicie i pochwalicie się swoimi? Lecę, bo aż mi ślinka leci na myśl o nich! Pozdrawiam cieplutko :)

A tu świetny przepis, który możecie wykorzystać :)


Gofry lekkie i puszyste, ładnie wyrośnięte, smakują biszkoptowo. Z cukrem pudrem, bitą śmietaną i truskawkami. Polane słodkim sosem truskawkowym. Najlepsze zaraz po usmażeniu.
Zapraszam do obejrzenia filmu i zabawy w gofrowanie!

Kliknij na obrazek aby zobaczyć zdjęcia, film video oraz przepis:
Gofry z truskawkami i bitą śmietaną. Przepis na gofry

6 Napisz coś ;):

rainy girl is me pisze...

mniam... ale jesteś:/ ja na diecie a tu gofry pokazujesz!

Wdowa Po Stalinie pisze...

mama już z rana upiekła ciasto, więc nici z gofrów :p

Lil Oddiette pisze...

Gofrów nie jadłam z kilka lat :O

MTTEAM pisze...

O rany... mój przysmak... mniam...:)

Ka Pe pisze...

Ooo... , muszę pożyczyć gofrownicę, bo ochoty mi narobiłaś na te gofry :P

sylucha181 pisze...

mmmmmmmmmm po mtych swietach ryb salatek barszczy itp zjadlabym sobie takiego gofra z owocami mmmmmmmm

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)