poniedziałek, 12 listopada 2012

I znów zakupy...

 Witam wszystkich :) Dzisiaj znowu byłam na zakupach, tym razem w poszukiwaniu butów dla mojego synka. Biegałam po mieście dwie godziny! Znalazłam jedne, bardzo ładne buty w PEPCO, ale rozmiar 20 był za mały, 22 za duży a 21 nie było -.- W inne w ogóle nie wchodziła mu nóżka bo ma bardzo wysoki przegub (po tacie ;)) a buty zimowe zazwyczaj są wysokie. I w końcu są! Po dwóch godzinach weszłam do sklepu ostatniej szansy, a kiedy miałam już z niego wychodzić zauważyłam na półce ślicznie buciki akurat na mojego synka :)




Rozmiar bucików to 22. Są troszeczkę za duże, ale wcale tego nie widać a przynajmniej będzie je miał na całą zimę i nie będę musiała za miesiąc szukać nowych. Buciki były akurat w promocji z 59,99 na 29,99 więc jak tylko zobaczyłam, że są mu dobre od razu pobiegłam do kasy. Nie ma problemu z ich założeniem dlatego, że nie dość że mają odpinane rzeczy to jeszcze zamek, więc praktycznie całe się "rozkładają".



Przy okazji szukania butków, na poprawę nastroju oczywiście kupiłam też coś dla siebie ;) A jest to eyeliner, koło którego ciągle przechodziłam i zastanawiałam się czy go kupić czy nie i mleczko do demakijażu.


Eyeliner w żelu z firmy WIBO linia Diva's (8,49 / 2g) i mleczko do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu z ZIAJI zawiera masło kakaowe i poprawia koloryt skóry (6,99 / 200ml).

I jak podobają Wam się nowe butki mojego synka? :)

1 Napisz coś ;):

sylucha181 pisze...

fajne zakupy tez szukam jakoegos fajnego eyelineru z dobrym aplikatorem

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)