poniedziałek, 19 listopada 2012

Liebster Blog i akcja Maliny :)

I znów zostałam nominowana do Liebster Blog :) Tym razem przez Paule z bloga http://the-show-of-make-up.blogspot.com/

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Oto jej pytania i moje odpowiedzi:

1. Jakie wartości cenisz w życiu najbardziej?

Najważniejsza w życiu jest dla mnie rodzina - nie ma nic ważniejszego.

2. Gdzie najczęściej kupujesz kosmetyki?

W drogeriach, głównie jest to Rossmann

3. Jakiej słuchasz muzyki?

Każdej :)

4. Co Cię inspiruje do tworzenia bloga?

Ciężko powiedzieć. Chyba najbardziej ta satysfakcja, że ktoś czyta i interesuje się tym co piszę.

5. Masz zwierzaka? Jeśli tak to jakiego i jak się wabi.

Pies - Berni
Chomik - Alfi
Ryba bojownik - Topik ;]

6. Pracujesz czy jeszcze się uczysz?

Jestem tak zwaną kurą domową :) Ale od września mam zamiar iść do szkoły wieczorowej

7. Jak często imprezujesz?

Kiedyś co weekend, teraz wcale ponieważ przy małym dziecku i mieszkaniu na głowie nie mam czasu na imprezowanie

8. Na jakim filmie byłaś ostatnio w kinie?

"Jesteś Bogiem"

9. Ulubiony kwiat?

Tulipan, Lilia

10. Książka, którą czytałaś kilka razy, ale ciągle do niej wracasz i cieszy tak jak za pierwszym razem.

Raczej nie mogę powiedzieć, że cieszy bo historia zbyt szczęśliwa nie jest :) Ale jedyna książka którą czytałam już chyba 5 razy i mogę ją czytać kolejne 50 to "My, dzieci z dworca ZOO" polecam, bardzo poruszająca książka

11. Masz rodzeństwo?

Tak - Brat lat 21



Moje pytania:

1. Wymień trzy rzeczy, których utrata byłaby dla ciebie bardzo bolesna
2. Co zrobisz, kiedy wygrasz w totka? :D
3. Co lubisz jeść?
4. Jesteś rannym ptaszkiem czy raczej wolisz wylegiwać się w łóżku do południa ? :)
5. Lubisz czekoladę?
6. Jeśli tak, to jaką najbardziej - jeśli nie to dlaczego?
7. Twój ulubiony film?
8. Jaką najmilszą w życiu rzecz usłyszałaś od bliskiej Ci osoby?
9. Co zabierzesz ze sobą na bezludną wyspę?
10. Od kiedy prowadzisz bloga?
11. Co skłoniło Cię do założenia bloga?



Nominuję:

1. MTTEAM - http://otulona-zapachem.blogspot.com/
2. Chabrowe oczy Ani - http://chabroweoczyani.blogspot.com/ 
3. Sekrety naszego Piękna - http://sekrety-naszego-piekna.blogspot.com/
4. Sylwia - sylucha181.blogspot.com
5. Paola - paolapisz.blogspot.com
6. Camille - camille-beauty.blogspot.com
8. Yogurtowa - http://yogurtowa.blogspot.com/
9. Cytryna - http://cytrynapielegnuje.blogspot.com/
10. Kocham0zakupy - http://kocham0zakupy.blogspot.com/
11. Pani domu - http://panidomunazakupach.blogspot.com/


A oto nowa Akcja Maliny: Jesienne Umilacze :)

Jesienne umilacze, czyli aromatyczna pielęgnacja ciała.

Do akcji zaprosiła mnie Malinka :)

Jakie kosmetyki mam na myśli?
Miedzy innymi: płyny, żele i kule do kąpieli, peelingi i scruby, masła, balsamy, mleczka, oleje i olejki, sole do kąpieli i inne. Jednym słowem wszystkie kosmetyki do kąpieli, mycia i pielęgnacji ciała, któreujęły Was pięknym zapachem i stały się dla Was JESIENNYM UMILACZEM.

Czas trwania: trzy tygodnie od 18.11 - 9.12 tego roku:)

Celem akcji jest:
- poczuć się jak w raju, dając sobie chwilę relaksu w długie jesienne wieczory,

- zadbanie o swoje ciało bez wyrzutów sumienia,
- poprawienie kondycji swojego ciała,
- znalezienie kosmetyku odpowiedniego dla siebie,
- uśmiech dla Twoich bliskich.

Zasady akcji:

1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu i napisz kto Cię zaprosił.
2. Zaproś do akcji 5 osób
.
3. Umieść baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatora akcji MALINY
4. W czasie trwania akcji zamieść jak najwięcej recenzji ww. aromatycznych kosmetyków,
5. Wybierz spośród nich 4 zapachowe hity po jednym z każdej grupy:
  - płyn lub żel do kąpieli, 
  - peeling lub scrub,
  - kosmetyk do smarowania ciała (balsam, masło, olejki itp.)
  - aromatyczne mydełko, kulę lub sól do kąpieli,

   i opublikuj post z listą Twoich aromatycznych hitów. 

UWAGA: Jeśli podczas trwania akcji nie znajdziecie swojego umilacza, to lista hitów może zawierać nazwę kosmetyku już wcześniej przez Was opisywanego. Warunek jest jednak taki, aby w czasie akcji poszukiwać:)

Zapraszam Was wszystkie dziewczyny, bo dbać o siebie trzeba zawsze! :)


7 Napisz coś ;):

Malina Testuje pisze...

Dziękuję za dodanie posta:)

Lil Oddiette pisze...

Czytałam 'Dzieci...' raz i już raczej nigdy do niej nie wrócę...

Olga Małolepsza pisze...

Książka jest bardzo poruszająca. Ja za każdym razem płaczę

Sylka pisze...

Też jestem kurą domową ;) Książkę czytałam bardzo dawno temu :)

Chabrowa Ania pisze...

Dziękuję na nominację :) Jednak u mnie już taki post pojawił się dawno temu :) dopiszę Cie do listy osób, które mnie nominowały :*
A na pytanka odpowiem tutaj:
1. Wymień trzy rzeczy, których utrata byłaby dla ciebie bardzo bolesna
jeśli pytasz o RZECZY, a nie o osoby i inne istoty żywe, to będą to: telefon, okulary i pierscionek od chłopaka :)
2. Co zrobisz, kiedy wygrasz w totka? :D
Kupię fabrykę żelków ^^
3. Co lubisz jeść?
Słodycze :D
4. Jesteś rannym ptaszkiem czy raczej wolisz wylegiwać się w łóżku do południa ? :)
Jestem typem sowy :D w nocy żyję, śpie w ciągu dnia ^^
5. Lubisz czekoladę?
Tak,
6. Jeśli tak, to jaką najbardziej - jeśli nie to dlaczego?
Wedla o smaku bajkowym :D
7. Twój ulubiony film?
"Nietykalni"
8. Jaką najmilszą w życiu rzecz usłyszałaś od bliskiej Ci osoby?
Że jestem im potrzebna :)
9. Co zabierzesz ze sobą na bezludną wyspę?
Chłopaka, żelki i namoiot :D
10. Od kiedy prowadzisz bloga?
od 2.10. 2012 r:)
11. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
pasja, którą są kosmetyki :)

pani domu pisze...

Dziękuję za zaproszenie :) Aktualizowałam swój post dot. Liebster Blog :)

dakota pisze...

moje odpowiedzi na blogu:)
http://77dakota.blogspot.com/
pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)