środa, 14 listopada 2012

Listopad - grudzień miesiącami SPA dla włosów

Dziewczyny! Idąc śladami Malinki stwierdziłam, że skoro skończył się miesiąc maseczek i dbałyśmy o swoją cerę, to tym razem czas zadbać o włosy! :) I dlatego właśnie ogłaszam, że od listopada do końca grudnia (nasze włosy potrzebują troszkę więcej czasu ;)) trwają miesiące SPA dla włosów! A dokładnie chodzi o to, że rezygnujemy z prostownic, lokówek, suszarek etc. i stosujemy wszelkiego rodzaju (domowe lub kupne) maski na włosy, szampony upiększające, odżywki i wszystko co wpadnie Wam w ręce co polepsza kondycję i wygląd włosów :) Tak więc nieście wiadomość w świat i zadbajcie o włosy :) Oczywiście czekam na Wasze recenzje maseczek, szamponów i odżywek. A oto nasz banerek. Udostępniajcie go :)

I życzę wytrwałości!

Oficjalnie uważam miesiące SPA dla włosów za rozpoczęte!


13 Napisz coś ;):

Malina Testuje pisze...

Jak to miło, że moja praca inspiruje innych do działania:) Bardzo Ci dziękuję:) Ale się u Ciebie zmieniło! Na lepsze oczywiście:)
Dopisałam notkę o Twojej akcji w poście na blogu i na fb:) Życzę powodzenia!

Słonecznik pisze...

Bardzo fajna akcja :)

Balbina Ogryzek pisze...

Chętnie się przyłączę :)

Sandra-107 pisze...

Świetna akcja;) Choruję na włosomaniactwo od marca i staram się jak najczęściej urządzać moim włosom SPA;)

Olga Małolepsza pisze...

Dziękuję dziewczyny, że akcja Wam się podoba :) Mam nadzieję, że uda Wam się dotrwać do końca! Moje włosy koniecznie takiego SPA potrzebują ^.^

Leany pisze...

Fajny pomysł, ale ja się raczej nie przyłączę, bo moje włosy mają SPA cały rok i nie wiem go mogłabym zmienić w ich pielęgnacji. Miłej zabawy ;)

MTTEAM pisze...

Nieźle, ale bez suszarki się nie da, wyglądałabym jak strach na wróble...hehe

burned-with-desire pisze...

Nominuje Cie do Liebster Blog :) po szczegółowe informacje zapraszam no mojego bloga http://burned-with-desire1.blogspot.com

Paulina P pisze...

Ja również się dołączam do akcji.
Info dołączam też na swojego bloga (baner)
Pozdrawiam :)

Chabrowa Ania pisze...

Przyłączam się :D i obserwuję ^^
jutro notka u mnie:)

Chabrowa Ania pisze...

I już u mnie jest post :) dodałam do niego mały regulamin :)

miraga pisze...

Ciekawy pomysł - choć u mnie słabo z maskami do włosów.

czarnulka25kosmetyki pisze...

Także się przyłączam i dodaje do obserwowanych
http://czarnulka25kosmetyki.blogspot.com/2012/11/listopad-i-grudzien-miesiacami-spa-dla.html

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)