poniedziałek, 19 listopada 2012

Maseczka do włosów BIOVAX

Jak Wam idzie upiększanie swoich włosów? :) Mi moja ostatnia próbka maseczki tak się spodobała, że dzisiaj kupiłam sobie całe opakowanie :) Cena banalna (16.80 zł/250g), a mam nadzieję, że efekt będzie świetny.

Na początek trochę informacji:

Maseczka BIOVAX zawiera Pro Kera Silk - aktywny zespół naturalnych białek, który dzięki zestawieniu niskocząsteczkowych aminokwasów i wysokocząsteczkowych protein wykazuje szerokie spektrum działania zarówno na poziomie rdzenia, jak i na powierzchni włosa.




  • Aminokwasy Jedwabiu - wnikają do włókna włosa, wypełniając ubytki strukturalne w jego warstwach korowych. Wiążą wodę, utrwalając efekt głębokiego nawilżenia.
  • Proteiny Jedwabne - tworzą na powierzchni włosa delikatny biofilm, który utrzymuje wilgoć w jego wnętrzu oraz chroni go przed agresywnymi czynnikami środowiska zewnętrznego.
  • Keratyna - uzupełnia niedobór naturalnych składników budulcowych osłonki włosa, plombując jej uszkodzone miejsca
  • Ekstrakt z henny - ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki
Składniki maseczki:

Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Alomond) Oil, Acetylated Lanolin, Silk Amino Acids, Hydrolyzed Silk, Hydrolyzed Keratin, Lawsonia Inermis Extract, Trimethylsilylamodimethicone (and) C11-15 Pareth-5 (and) C11-15 Pareth-9, Parfum, Citric Acid, Triethanolamine, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol (and) Ethylhexylglycerin, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Potassium Sorbate.

Unikalną cechą maseczki BIOVAX jest woskowa konsystencja oraz bogata w substancje odżywcze receptura.


W opakowaniu, które kupiłam znalazłam również dwa prezenty i ulotkę o balsamach do ust. Prezenty są bardzo przydatne ponieważ jest to czepek utrzymujący ciepło w trakcie użycia maseczki, oraz próbka serum wzmacniającego.





Maseczka BIOVAX zdobyła także cztery nagrody a są to:

Laur Konsumenta 2008
Odkrycie 2010
Złoty Otis 2010
Dobra Marka 2011



Tyle teorii ;) Zobaczymy jak sprawdzi się w praktyce! Ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że już po użyciu próbki byłam zadowolona z efektów :)


7 Napisz coś ;):

mentoska pisze...

Może masz ochotę zgarnąć regenerującą maskę do włosów z Venity? Zapraszam do mnie na konkurs :)

Lil Oddiette pisze...

Też mam tą maskę i bardzo ją sobie chwalę :)

kobiece szufladki pisze...

Też ją ostatnio kupiłam:)

sylucha181 pisze...

zachecilas mnie do kupna tej maseczki :))))))moje wlosy potrzebuja kopa energii:))))

ps. tak patrze na wyglad twojego bloga i widze ze juz wszystko ci sie ulozylo normalnie bo pisalas ze ci sie pomieszalo i miejsce zmieilo:))

Olga Małolepsza pisze...

Oj pomieszało się pomieszało... Ale rozwiązanie było banalne - tekst w jednym z postów wyszedł mi delikatnie poza linię bloga i wystarczyło go po prostu troszkę poprawić :) Ale się nagłówkowałam zanim się zorientowałam co się stało! ;D

A co do maseczki - za tą cenę naprawdę polecam. Nawet jeśli by nie pomogła ( w co wątpię ) to i tak nie będziesz żałować wydanych pieniędzy :))

MTTEAM pisze...

Ciekawie zaprezentowana więc pewnie trzeba skorzystać....:)))

Klaudina pisze...

Maska fajna - potwierdzam. Kończę już drugie opakowanie. Jakbym miała coś doradzać to szczególnie polecam osobom o zniszczonych włosach.

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)