wtorek, 27 listopada 2012

Mega Krzem i prezent od mamy :)

Witajcie! :) Trochę czekałam, ale w końcu otrzymałam moją wygraną w konkursie Miragi. A jest to Mega Krzem, który będę testowała dzięki serwisowi Bangla.pl oraz firmie AvetPharma. Tabletki te poprawiają kondycje włosów, skóry i paznokci co bardzo mi się przyda :) Tabletek jest 60 a bierze się tylko jedną dziennie po posiłku czyli opakowanie starczy mi na dwa miesiące :)

Od mojej mamy dostałam też dwie bardzo ciekawe rzeczy, ponieważ od dawna borykam się ze zbędnymi kilogramami więc prezent bardzo mi się spodobał :)

Od mamusi dostałam:

- Tabletki morwa biała
- Ujędrniający balsam z masażerem






Prawda, że fajny bajerek? ;D Zobaczymy, czy przydatny. a Wy jakie macie sposoby na walkę z kilogramami? Pozdrawiam Was serdecznie! :)



4 Napisz coś ;):

rainy girl is me pisze...

bajer fajny, tylko czy działa:)

miraga pisze...

Cieszę się, że już dotarły :)

Aleksja Z pisze...

Ciekawa jestem bardzo balsamu, czekam na recenzję. A Mega Krzem i mnie by się przydał na moje biedne włosy.

MTTEAM pisze...

Ale fajne łupy zebrałaś... gratuluję...:)

Niestety ja nie mam zacięcia do diet, treningów i innych dupereli, a to trzeba mieć przede wszystkim zacięcie...:)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)