środa, 28 listopada 2012

Mega Krzem raz jeszcze...

Hej wszystkim! :) Wspominałam Wam w ostatnim poście, iż otrzymałam do testów MegaKrzem. Niestety - muszę przekazać testowanie komuś innemu, ale oczywiście recenzja się pojawi tyle, że mojej koleżanki ;) Powodem takiego obrotu sprawy jest to, że dzisiaj (zażyłam dopiero drugą tabletkę) dopadła mnie straszliwa migrena i nudności. Ledwo mogłam się ruszyć z łóżka, ale byłam dzielna - wzięłam synka pod pachę (dosłownie ;D) i poszłam do lekarza. Tam okazało się, że niestety moje tragiczne samopoczucie jest związane właśnie z tym preparatem. Ale nie obawiajcie się to nie oznacza, że MegaKrzem jest szkodliwy. W przeszłości miałam takie same problemy na przykład przy zwykłej Belissie i lekarz potwierdził moje przypuszczenia - najzwyczajniej w świecie nie mogę przyjmować tego typu witamin. Dosłownie - żadnych witamin. Także nie martwcie się MegaKrzem zostanie przekazany w dobre ręce i już za dwa miesiące zostanie wystawiona recenzja :) O ile dożyjemy bo przecież koniec świata przed nami!! A pro po końca świata - wierzycie czy nie? A może jakoś się do niego szykujecie i budujecie lub kupujecie bunkry? Nie wiem czy słyszeliście, ale w ostatnich tygodniach sprzedaż powojennych bunkrów dosłownie kwitnie, ludzie nawet tworzą grupy w których będą mogli się w tych bunkrach schronić :) Ja osobiście, jeśli koniec świata ma nastąpić ( w co nie wierzę) nakupuję sobie taczkę zupek chińskich i będę zjadać jedną po drugiej ;D A wy wierzycie? Przyznać się proszę! ;> Pozdrawiam Was serdecznie :)

A to tak ode mnie ;D


4 Napisz coś ;):

miraga pisze...

Zdrowie najważniejsze :)

Aleksja Z pisze...

Oj to już bez witamin, koniecznie! Zawsze pozostają te naturalne i każdy z nich powinien korzystać ;)

miraga pisze...

W końcu skusiłam się i dołączyłam do Twojego SPA dla włosów :)

Magdalena B pisze...

he he dobre zapowiadają koniec świata na 21 grudzień, a gdy już nas nie będzie to ma być kolejny koniec??

Tak naprawdę to nie znamy dnia ani godziny!!

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)