sobota, 17 listopada 2012

Miesiące SPA dla włosów rozpoczęte! :)

Wreszcie zaczęłam rozpieszczać moje włosy. W tym celu zaopatrzyłam się w "profesjonalny" szampon do włosów i saszetkę maseczki.

Moje włosy w tej chwili wyglądają tak:


Szampon, który kupiłam:



Używałyście go kiedyś? Ja po pierwszym myciu jestem bardzo zadowolona, a pachnie po prostu bosko.

Maseczka:



A to moje włosy po umyciu i w trakcie użycia maseczki:


Trzymałam ją na włosach 15 minut. Producent zaleca, żeby robić to 3-5 razy w tygodniu aby uzyskać najlepszy efekt.

A oto efekt:


Włosy nie są piękne, ale niestety SPA dla włosów trwa i nie mogę używać ani suszarki ani prostownicy :D

Notka dziś krótka, ale trochę się spieszę ;)) Pozdrawiam serdecznie i przypominam o rozdaniu!! :) >>KLIK<<

7 Napisz coś ;):

pani domu pisze...

Mam mieszane odczucia co do tej firmy i jej masek.opinie są bardzo sprzeczne-będę czekała na twoja opinię

Lil Oddiette pisze...

Ja lubię te maseczki, zrobiły cuda z moimi włosami :)

Marta Figluje pisze...

Nie znam tych masek i jakoś mnie nie kuszą mimo tylu dobrych opinii :(

Paulina P pisze...

Słyszałam dużo dobrego o tych maseczkach ale w saszetce nie widziałam.
Czy taką można również dostać w aptece?

Olga Małolepsza pisze...

Tak, ja kupiłam ją w aptece :) Koszt jednej sztuki to około 2,50zł a całego opakowania między 16 a 20zł.

Paula B pisze...

Witaj! Właśnie nominuję Cię do nagrody Liebster Blog :) Po szczegóły zapraszam na mój blog http://the-show-of-make-up.blogspot.com/

MTTEAM pisze...

Nie używałam, ale po tym co piszesz chyba skorzystam...:)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)