środa, 14 listopada 2012

Nowość od firmy Joanna - Żele peelingujące

Witajcie! Lubicie używać peelingów? Ja bardzo :) I właśnie dlatego zainteresowała mnie nowa linia żeli peelingujących Naturia Body firmy Joanna.


Formuła tych kosmetyków łączy właściwości niezwykle pachnącego żelu pod prysznic oraz drobnego peelingu, dzięki czemu możemy stosować je codziennie w trakcie kąpieli.Specjalnie opracowane receptury zawierają drobinki ścierające, które usuwają martwe komórki naskórka, doskonale oczyszczają skórę oraz zapewniają lepsze wchłanianie balsamów czy maseł odżywczych.

Idealne połączenie żelu pod prysznic i peelingu pobudzi metabolizm naszej skóry wpływając na poprawę jędrności i elastyczności oraz zagwarantuje,iż stanie się ona aksamitnie miękka i delikatna.

Żele peelingujące Naturia body - podobnie jak inne kosmetyki z linii Naturia -zawierają naturalne ekstrakty owocowe, które pielęgnują skórę oraz dostarczają wielu cennych witamin i mikroelementów.

I co Wy na to? Mnie zdecydowanie zachęca.



Żele dostępne są w 5 wariantach zapachowych:

- Aromatyczny arbuz
- Pobudzająca limonka
- Nawilżające algi morskie
- Zmysłowy imbir
- Relaksująca zielona herbata



Wypróbuj jeden z 5 nowych żeli peelingujących Naturia body i poczuj, jak apetyczne zapachy wprowadzą Cię w dobry nastrój na cały dzień a Twoja skóra odzyskuje miękkość i witalność.

Wypróbujecie? Ja na pewno! :) Najbardziej ciekawa jestem arbuzowego i imbirowego żelu.

A Wam który najbardziej przypadnie do gustu? A może już któryś został przez Was wypróbowany?

Napiszcie! Chętnie się dowiem co o nich myślicie :)

4 Napisz coś ;):

rainy girl is me pisze...

lubię Naturię, zwłaszcza peeling kawowy, ten arbuz może mnie skusi;)

Olga Małolepsza pisze...

Mnie bardzo zainteresował arbuz i imbir. Zobaczymy - może wkrótce się z nimi zaprzyjaźnię :)

Aleksja Z pisze...

Dziękuję za tag, przez kilka dni pracowałam i nawet nie miałam okazji aby wejść na bloga.

Co do żeli peelingujących,to jestem ciekawa, choć nie przepadam za peelingami Joanny, to chętnie spróbuję czegoś nowego.

Regenerantka777 pisze...

Och! Muszą pachnieć prześlicznie, aż się skuszę :). A widziałaś kiedyś krem przeciwzmarszczkowy 35+ o takich przecudnym zapachu? Gdyby tak ładnie pachniał może bym się nie musiała tak dołować, że w ogóle go muszę kupić >.>

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)