niedziela, 11 listopada 2012

Recenzja: Pomadka Maybelline NY i cienie do oczu Rimmel

Hej, hej, hej! :) Tak byłam ciekawa jak wyglądają cienie Rimmela na oku, że dzisiaj z rana postanowiłam je wypróbować :)


Cienie są bardzo ładne, chociaż środkowy miał być chyba zloty, ale niestety zrobił się pomarańczowy. Na oku wyglądają bardzo ładnie, chociaż najjaśniejszy jest ledwo widoczny.



Producent zaleca, że używać cieni od jasnego nad powieką, ciemniejszy na powiece i najciemniejszy na dole. Tak też zrobiłam i oto efekty:




Cienie bardzo ładnie się rozprowadzają, są wyraziste - z wyjątkiem najjaśniejszego, którego prawie nie widać, ale bez niego nie uzyska się takiego efektu jaki powinien być ;)

Ogólnie cienie nie zostaną przeze mnie ocenione zbyt wysoko, ale dostaną ode mnie mocne 3/5, ponieważ nie przepadam za takimi kolorami, ale chciałam spróbować choć raz jak będą wyglądały :)

Tusze, które użyłam do tego makijażu to mieszanka. Najpierw nakładam Big Volume Lash od Eveline, a na to Super Enchant Mascara od Avonu.


Przy okazji robienia makijażu, w moim świętym kuferku z kosmetykami znalazłam dawno zapomnianą pomadkę od Maybelline New York. Używam ją bardzo rzadko, w sumie tylko na imprezy ponieważ pomadka ma mocny kolor i ma w sobie dużo brokatu.


Kolor pomadki jak widać na zdjęciu to 130 (Purple Diamonds). Na ustach wygląda ona tak: (Niestety nie udało mi się dokładnie uchwycić tego, jak mocno jest brokatowa ale kolor widać dokładnie :))




Sesja "ustowa". Najlepsza sesja, jaką mogłam zrobić ;D Uwielbiam używać wszelkiego rodzaju pomadek i błyszczyków ;) A ta pomadka wyjątkowo dobrze się rozprowadza i już po pierwszym pociągnięciu kolor jest bardzo mocny i wyrazisty.

O kurcze, dawno tak się nie rozpisałam ;D (Synek śpi więc mam wreszcie trochę czasu).

Na koniec pokażę Wam moją ukochaną wodę perfumowaną. Jest to woda EMOTION firmy Bi-Es. Woda nie jest droga, bo ja kupuję ją za jedyne 9,90 ;)


Dobra, koniec wystarczy już tego dobrego. Idę sobie i będę później! ;) Czekam na Wasze maile, jeśli chcecie żebym coś przetestowała to piszcie! Postaram się to zrobić :) Bye, bye kochani!

3 Napisz coś ;):

miraga pisze...

Co za pomarańczka na czkach :)
Zapraszam Cię dziś do mnie

Olga Małolepsza pisze...

Dziękuję za możliwość testowania :) A jak już pisałam, miałam nadzieję że to jednak bardziej będzie złoty - nie przepadam za takimi mocno pomarańczowymi kolorami :P

Viki pisze...

Zostałaś Otagowana :) Więcej informacji na moim blogu . :) http://przetestujewszystko.bloog.pl/

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)