sobota, 10 listopada 2012

Recenzja: Tusz do rzęs Rimmel i błyszczyk do ust Rimmel

Witajcie! Właśnie dziś zaczęłam testowanie Tuszu do rzęs Rimmel: Glam' Eyes i błyszczyka Rimmel: Vinyl Bronze. Notka niestety krótka, bo ostatnio doskwiera mi brak czasu ;)



Tusz do rzęs ogólnie oceniam na 4/5, ponieważ jak widać na zdjęciu nieco skleja rzęsy ale z daleka na szczęście tak źle to nie wygląda. Jest dość wydajny, dwa pociągnięcia wystarczą, żeby rzęsy dobrze wyglądały. Świetnie nadaje się na przykład do makijażu typu "Smoky Eyes", w którym mam zamiar go wypróbować :)


Co do błyszczyka. Ślicznie połyskuje, jednak minusem jest to że niestety się klei. Kolor jest bardzo delikatny i dlatego nadaje się na każdą okazję.

To moje pierwsze spostrzeżenia :)

Pozdrawiam! :)

6 Napisz coś ;):

Aleksja Z pisze...

Błyszczyk jest śliczny, a tusz faktycznie dość skleja rzęsy, ale w końcu wszystkiego trzeba spróbować :)

Marta Figluje pisze...

Super ten błyszczyk, kolor ma śliczny :)

Malina Testuje pisze...

Ale zalotne spojrzenie;) śliczne usteczka!

Olga Małolepsza pisze...

Myślę, że niedługo zaopatrzę się w tusz Collosal Volume Exspress od Maybelline - podobno jest świetny!

Olga Małolepsza pisze...

Ahh dziękuję... :)

Olga Małolepsza pisze...

Szczerze mówiąc spodziewałam się trochę innego, ale ten faktycznie jest bardzo ładny :)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)