niedziela, 4 listopada 2012

W końcu w domu... :)

Hej, hej, hej! W piątek wreszcie wróciłam z moim synkiem do domku. Uff... nienawidzę szpitali zwłaszcza, kiedy męczą tam moje dziecko. Ale nic. Ważne, że już jest zdrowy :) Jutro dostanę aparat, więc będę mogła nadrobić wszyyystkie zaległe recenzje, a mam ich kilka ;) Muszę się Wam także pochwalić, że w końcu udało mi się dostać produkty do testów od serwisu Bangla.pl :) Jest to krem Sudomax (jeden pełnowartościowy i 3 próbki). Od jutra biorę się za robotę, więc pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia jutro!



1 Napisz coś ;):

miraga pisze...

Super, że już wszystko dobrze. Czekam na recenzje.

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)