piątek, 9 listopada 2012

Zakupowe szaleństwo!

Witajcie wszyscy! Wiem, że ociągam się z recenzjami ale to przez to, że mój synek znowu jest chory (nie wiem jak to możliwe - od dwóch tygodni nie wychodzimy na dwór bo lekarz nie pozwala). Ale dzisiaj stwierdziłam, że mam dosyć siedzenia w domu i wybrałam się gdzie? Oczywiście na zakupy! Trzeba czasem odpocząć bo opieka nad dzieckiem jest strasznie stresująca zwłaszcza chorym. I muszę Wam się pochwalić co udało mi się dzisiaj upolować:


Już wyjaśniam co, gdzie, jak i za ile ;)


Maseczki PERFECTA 1,69 za sztukę (ROSSMANN)


Maseczka na twarz, szyję i dekolt - wygładzająca dla cery normalnej, mieszanej i tłustej z kwasami AHA i sokiem z aloesu


Maseczka koktajlowa na twarz i pod oczy - rozświetlająca dla cery zmęczonej i niedotlenionej ze złoten i kwasem hialuronowym


Maseczka na twarz, szyję i dekolt - Odżywcza ze słodkimi migdałami i miodem



Lusterko 2,99 (PEPCO)



Podwójne cienie do powiek COTE 2,50


Potrójne cienie do powiek 14,99 RIMMEL (PEPCO)


Błyszczyk do ust 7,99 RIMMEL (PEPCO)


Tusz do rzęs RIMMEL GLAM' EYES 9,99 (PEPCO)


Potrójne cienie do powiek RIMMEL 7,99 (PEPCO)



Szampon do włosów TIMOTEI z różą z Jerycha 7,69 (POLO MARKET)



Wszystko postaram się Wam zrecenzować jak najszybciej :) A teraz zmykam, bo znowu lecę z małym do lekarza. Buziaczki!!!

2 Napisz coś ;):

Marta Figluje pisze...

Miłego testowania, zwłaszcza cienie Rimmelka mnie ciekawią :)

MTTEAM pisze...

Świetnie poprowadzony blog, miło tu u Ciebie...:)
Żebym ja tak potrafiła skonstruować swojego to bym była zachwycona...:)
Ja również uwielbiam zakupy...:)))
Miłego testowania...:)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)