sobota, 24 listopada 2012

Zakupy!! I gofry :)

I jak? Skusiliście się na gofry? ;) Moje były z musem jabłkowym i bitą śmietaną... mniam!!



Oczywiście nie oparłam się też -40% na całą kolorówkę w Rossmannie!

Kupiłam sobie tylko dwie rzeczy, ale polowałam na nie od dawna więc jestem zadowolona :)

A jest to Róż Wibo z jedwabiem i witaminą E, oraz puder również Wibo






Róż jest cudowny... delikatny i  świetnie się rozprowadza.

A Wy co dorwałyście w Rossmannie? Pochwalcie się! :)

8 Napisz coś ;):

miraga pisze...

Nie byłam w Rossmannie ostatnio, to przynajmniej nic mnie nieskusiło.
A gofry muszę zrobić w domu, myślę tylko czym je zaczarować.

rainy girl is me pisze...

obie miałam, ten bronzer jest ok tylko byłby jeszcze lepszy jakby nie miał drobinek:)

Sekrety naszego piękna pisze...

na gofra to bym się skusiła :)

MTTEAM pisze...

Na gofra się skuszę a do Ross dopiero w poniedziałek się wybieram...:)

Rokusan pisze...

Te róże z Wibo są świetne:)

Natalia pisze...

Gdybym miała Rossmanna u mnie w mieście, zapewne wykupiłabym pół sklepu :)

Klaudia Mokrus pisze...

Ja kupilam tusz do rzęs Miss sporty ten zielony , bo mi sie bardzo podoba oraz lakier do paznokci tez miss sporty(brazowy)

Aleksja Z pisze...

A ja sobie odpuściłam tym razem zakupy w Rossmanie, za dużo zdecydowanie ostatnio tam pieniążków zostawiam :)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)