poniedziałek, 31 grudnia 2012

Końcowo roczne podsumowanie

Hej moi kochani! Postanowiłam zrobić dziś końcowo roczne podsumowanie zawartości mojej kosmetyczki :)  Nie jest tego zbyt wiele, ale ostatnio wzięłam się za siebie i będzie coraz więcej ;)


No to zaczynamy:


BAZY (narazie jedna):


CIENIE (gdzieś zniknęły mi zdjęcia reszty :( dodam później narazie dwa):



TUSZE DO RZĘS:


PĘDZLE:


BŁYSZCZYKI:


ROLETKI:


KREDKI:


INNE SZPARGAŁY ;) :



EYELINERY (także jak na razie jeden):


PUDRY, RÓŻE, PODKŁADY, BRONZERY:


Jak już pisałam, nie ma tego wiele ale wystarczająco żeby zacząć przygodę z makijażem :)

Przepraszam za jakość zdjęć, ale dopiero oswajam się z aparatem :)

Później wkleję zdjęcia pozostałych cieni do oczu ponieważ gdzieś mi zniknęły :((

Jeżeli któryś kosmetyk Was interesuje, powiedzcie który podam wtedy firmę i krótko go zrecenzuję ;)


A jak na razie życzę Wam baaardzo szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy sylwestrowej!!! 

9 Napisz coś ;):

miraga pisze...

Mówisz, że u Ciebie nie dużo, a u mnie w kolorówce i tak mniej.

butterfly pisze...

sporo tego:)

Rincewind99 pisze...

Spory zbiór :))

Kinga pisze...

sporo,sporo:D super blog:D obserwuję i zapraszam do mnie !

Klaudia Mokrus pisze...

Duuuużo tego ;)
A ja Cię chciałam prosić o pomoc żebys mi pomogla uzbierac glosow troszkę. W konkursie MAYBELLINE ( nagroda podklad) a bardzo bym go chciala wyprobowac.
hej. Wejdziesz na to https://apps.facebook.com/affinitone_foto/?fb_source=search&ref=ts&fref=ts (jestem na 64 lub 65 stronie) i potrzebuje glosikow troszke.

owieccccka pisze...

kilka kosmetyków mam i ja:)

zapraszam na moje mini rozdanie :)
http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

Sylwia pisze...

Miałam kilka kosmetyków z Twojej listy :)

Zapraszam na rozdanie :)

http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/2013/07/pierwsze-rozdanie-na-przywitanie.html

blackall pisze...

wow, fajny zestaw! Aby taki skompletować warto chyba przeglądać różnego rodzaju portale agregujące najlepsze zniżki i okazje, np. http://mamokazje.pl - dzięki temu można coś kupić taniej :)

MyBeauty Joy pisze...

kilka z Twoich rzeczy jest tez u mnie :))))
P.S zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :))))

mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)