niedziela, 30 grudnia 2012

Paletka Wibo Diva's i błyszczyk Goodbye Appetite

Hej kochani! Na razie pokażę Wam jeden makijaż wykonany za pomocą paletki Wibo z linii Diva's :))






Sorry za "żabie" oczy xD Tak jakoś śmiesznie wyszły na zdjęciu ;D

Do makijażu użyłam:

Cienie: Paletka Wibo Diva's od wewnętrznego kącika różowy, na środku powieki brązowy i na załamaniu czarny

Kredka: Master Smoky od Maybelline New York

Tusz do rzęs: (Dwa jeden na drugim) Pierwszy to ASTOR Volume Artist Absolute Cashmere a drugi B Volume Lash Professional Masara od Eveline

Podkład: Super Stay 24H od Maybelline

Nie użyłam żadnej bazy pod cienie ponieważ zwyczajnie żadnej nie posiadam ;D Mimo to cienie nieźle się prezentują i całkiem długo trzymają na powiece, choć niestety po pewnym czasie kolory się zacierają i w sumie przeważa ten najciemniejszy co i tak nie wygląda wcale źle ;) Polecam jednak użyć bazy.

A teraz zdjęcie błyszczyka od Eveline GoodBye Appetite


Pierwszy raz w życiu widzę błyszczyk, który hamuje apetyt ( bo tak właśnie on działa ). Producent twierdzi, że cieniutka skóra ust najlepiej wchłania składniki aktywne zawarte w błyszczyku i w ekspresowym tempie hamuje łaknienie i dodaje energii. Czy działa? Trudno powiedzieć. Niby nie jestem głodna, ale straaaasznie chce mi się pić. Nawet jeżeli jest to tylko kit i po prostu sam fakt, że mam go na ustach pozwala mi się powstrzymywać przed jedzeniem to i tak uważam że jest świetny bo nieważne jak, ale jednak ten apetyt powstrzymuje :)


Dobra a teraz idę coś zjeść ;D Nie no żartuję. Spadam do mojego syneczka który w dalszym ciągu bardzo ale to bardzo chciałby chodzić i non stop trzeba na niego uważać. Pozdrawiam i całuję!!! :*

7 Napisz coś ;):

ToTylkoJa pisze...

Masz bardzo ładny kolor oczu:)

Pozdrowienia!:))

sylucha181 pisze...

jak dla mnie to ładnie :)))))))))

Paula B pisze...

ładny kolor ma ten błyszczyk:)

kobiece szufladki pisze...

Muszę wypróbować ten błyszczyk, świetnie wygląda na ustach!

butterfly pisze...

podoba mi się ten makijaż:)

Paulina P pisze...

Makijaż pierwsza klasa i jaki kolor oczu WOW :)

Hanna B pisze...

ładnie :)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)