sobota, 29 grudnia 2012

Prezenty!! ;)

Hej hej hej. Jak już obiecałam, pokazuję Wam moje tegoroczne prezenty:


Niewiele, ale oprócz tego dostałam jeszcze aparat (WRESZCIE!!!) nie mam jak go sfotografować wiec wklejam fotkę z internetu :P


Jest to Sony DSC - H5  dla ciekawych ;) Wprawdzie chciałam lustrzankę, ale o tym mogę tylko pomarzyć ;D Ale w świetle dziennym robi zdjęcia bardzo podobne jakościowo do lustrzanki więc jestem zadowolona :)

A wczoraj byłam również na zakupach i kupiłam sobie takie oto cudeńka




Postaram się wstawić niedługo (może uda się jeszcze dzisiaj) zdjęcia z makijażem który można zrobić tą paletką.

Muszę w końcu zabrać się za recenzje bo strasznie dużo mi się tego zebrało... Ale cóż... Bobasek najważniejszy :)) Ale moje postanowienie noworoczne brzmi: Poświęcam więcej czasu moim czytelnikom!!!

A jakie są Wasze postanowienia?

Szczęśliwego Nowego Roku!!

7 Napisz coś ;):

pani domu pisze...

Paletka diva wibo jest super.uwielbiam ten błysk

sylucha181 pisze...

uwielbiam wszystko z serii playboy zazdroszcze...:))buziaki

rainy girl is me pisze...

super! kredkę mogłabym mieć. i jakieś nowe perfumy też by się przydały:D

miraga pisze...

No to czekam teraz na mnóstwo zdjęć na blogu.
Świetne prezenty.

butterfly pisze...

świetne;)

Świat piękna i testowania. pisze...

Super prezenty :)Pozdrawiam sylwestrowo ;)

Hania Montana pisze...

Jeśli chodzi o okazję, to ja ostatnio znalazłam lakiery Vinylux w promocyjnej cenie :)

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)