poniedziałek, 17 grudnia 2012

Wyniki Rozdania! :)

Hej kochani :) Bardzo dziękuję Wam, że tak licznie zgłosiliście się do mojego rozdania. Będzie mi niezwykle miło, jeśli będziecie mnie nadal obserwować bo myślę, że teraz znajdę już czas żeby dla Was pisać :) Ale żeby nie przedłużać:

W rozdaniu zmieniłam tylko maszynę losującą ( http://www.classtools.net/) .

I zaczynamy losowanie...

I już! :)

Oto zwyciężczyni:


Serdecznie gratuluję! :)

Już piszę maila i czekam na dane do wysyłki :) Jeśli nie otrzymam ich w ciągu trzech dni - rozlosowany zostanie inny zwycięzca.

16 Napisz coś ;):

Ma_niusia pisze...

Gratulacje!

Liu pisze...

gratulacje :)

Sassy :) pisze...

Wszędzie ona wygrywa :/

Olga Małolepsza pisze...

Widocznie ma ogromne szczęście :)

Coffe ♥ pisze...

Gratulejszyn !

Chelsea-Lena pisze...

Gratulacje :)

butterfly pisze...

zazdroszcze:)

klaaudia. pisze...

gratuluję, u mnie jak zwykle brak szczęścia :)

Ewka pisze...

Gratuluję ;)

Szalchic♥. pisze...

Gratuluje♥

Carine pisze...

Gratuluję!
Lamorell.blogspot.com

patrycjaa-wardrobe pisze...

było blisko, no nic, pozostali mi pogratulować :)

Wdowa Po Stalinie pisze...

a tak byłam blisko :)
gratki! :)

Sekrety naszego piękna pisze...

a dziękuję :) ostatnio mam jakieś szczęście :)

Magdalena B pisze...

bravo

ToTylkoJa pisze...

Gratulacje:)

Serdecznie pozdrawiam!:))

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)