czwartek, 6 grudnia 2012

Zawieszenie...

Moi kochani... Niestety mam dla Was złą wiadomość. Jak już pewnie zauważyliście, coraz rzadziej Was tu odwiedzam. A to wszystko wina przygotowań do nadchodzących świąt i tego, że mój synek bardzo chce już chodzić i cały czas muszę pilnować żeby nie zrobił sobie krzywdy. Tak więc zawieszam bloga na jakiś czas. Będę oczywiście odwiedzać Wasze blogi i rozdanie nadal trwa, ale pisać będę dopiero jak znajdę chwilkę czasu. Pozdrawiam serdecznie i Wesołych Świąt!!

6 Napisz coś ;):

Natalia pisze...

Synek najważniejszy :) Mam nadzieję, że do Świąt jeszcze się odezwiesz :)

pani domu pisze...

Znam ból mamy maluszka rozpoczynającego chodzenie, więc w zupełności rozumiem brak czasu. Jednakże mam nadzieję, że lada moment chociaż wieczorami znajdziesz czas na blogowanie.
:Pozdrawiam serdecznie

Coffe ♥ pisze...

maluszek ważniejszy !

Chabrowa Ania pisze...

synek najważniejszy :) poczekamy na Ciebie :):):)

Klaudia Mokrus pisze...

no to milego pilnowania ;)

MTTEAM pisze...

Uważaj na synusia i trzymaj się cieplutko...:)


Jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do mnie na rozdanie, są do zgarnięcia 4 nagrody łącznej wartości 300 pln.

http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad. Pokaż, że czytasz! :)
Każdy komentarz jest prze mnie czytany i dla mnie bardzo ważny.
Chcesz zadać pytanie? Nie krępuj się! Na pewno odpowiem :)